آزمون خودسنجی گوگل‌ادز - ایکس

پیش‌نیاز شرکت در ورکشاپ منتورینگ گوگل‌ادز X

ما تو تیم HDM برای اینکه بتونیم سطح این ورکشاپ رو بالا نگه داریم، این آزمون رو طراحی کردیم تا بتونید چالش‌هاتون رو پیدا کنید، مروری بر مطالب داشته باشید و با آمادگی بیشتری در این جلسات مشاوره گروهی حضور پیدا کنید.

شما با شرکت در این آزمون، می‌تونید از چالش‌ها و نقاط ضعف خودتون آگاهی پیدا کنید. در انتهای این تست، برای هر سوالی که برای آن پاسخ اشتباه ثبت کرده باشید ویدئویی از دوره سرچ‌ادز پلاس به شما نمایش داده می‌شه که نکته همون سوال رو براتون توضیح می‌ده و می‌تونید علاوه بر رفع چالش‌‌هاتون، مروری هم بر مطالب داشته باشید.

در انتهای آزمون برای تماشای ویدئوها لطفا وی‌پی‌ان خودتون رو روشن کنید.

این آزمون شامل ‍۱۵ سوال تستی هست که ۴۵ دقیقه فرصت دارید تا به سوال‌ها پاسخ بدید.

درصورت نیاز با ایدی تلگرام @hdmsocialsupport می‌تونید در ارتباط باشید.

برای شروع آزمون اطلاعات خود را وارد نمایید.

1 از 15

بید استراتژي در چه سطحی تنظیم می‌شود؟

  • Account
  • Adgroup
  • Campaign & Adgroup
  • Campaign
2 از 15

Search Lost impr share by budget در چه سطحی قابل مشاهده است؟

  • Adgroup
  • Keywords
  • Campaign
  • Account
3 از 15

Invalid Clickها در چه سطحی قابل مشاهده هستند؟

  • Ad group
  • Keywords
  • Campaigns
  • Campaign & Adgroup
4 از 15

ستون کوالیتی اسکور در چه سطحی قابل مشاهده است و به چه چیزی نسبت داده می‌شود؟

  • در سطح Keyword و به Keyword و Landing page نسبت داده می‌شود.
  • در سطح Search term و Keyword و به Keyword نسبت داده می‌شود.
  • در سطح Keyword و به Landing page نسبت داده می‌شود.
  • در سطح Keyword و فقط به Keyword نسبت داده می‌شود.
5 از 15

اگر کلمه

  • آموزش رایگان ارز دیجیتال
  • آموزش ارز دیجیتال
  • اموزش ارز دیجیتال
  • گزینه ۲ و ۳
6 از 15

اگر بودجه کمپینی را ۱۰۰ لیر تعریف کنیم، کدام گزینه صحیح است؟

  • میانگین مصرف روزانه کمپین‌ها بین روزهای فعال هر ماه، بیش از ۱۰۰ لیر نخواهد شد.
  • شارژ اکانت نباید کمتر از 100 لیر باشد.
  • کمپین ممکن است تا ۲۰۰ لیر در یک روز هزینه کند.
  • گزینه ۱ و ۳
7 از 15

Ad schedule برای کدام یک تنظیم می‌شود؟

  • Ads
  • Ads And Camapaign
  • Ad Group & Campaign
  • Campaign
8 از 15

کدام یک از گزینه‌ها غلط است؟

  • در یک ادگروپ می‌توان برای بیش از یک دامنه تبلیغ نوشت.
  • در یک کمپین می‌توان برای بیش از یک دامنه تبلیغ نوشت.
  • در یک اکانت می‌توان برای بیش از یک دامنه تبلیغ نوشت.
  • در یک ادگروپ برای چندین URL یک دامنه می‌توان اد نوشت.
9 از 15

کدام مدل کانورژن‌ها در ستون Conversion (یا Results) محاسبه می‌شوند؟

  • Primary Event های آنالیتیکس
  • تمام کانورژن‌هایی که در آنالیتیکس و یا از طریق خود گوگل ادز تعریف شده‌اند.
  • Secondary and Primary کانورژن‌ها
  • فقط Primary Conversionها
10 از 15

ستون Max CPC در سطح کلمات دیده نمی‌شود؛ کدام یک می‌تواند پاسخ صحیح باشد؟

  • چون بید استراتژی Manual انتخاب شده.
  • چون ستون را خودمان حذف کرده‌ایم.
  • چون بید استراتژی Maximize Click انتخاب شده.
  • گزینه دو و سه صحیح است.
11 از 15

پایه‌ای‌ترین مدل بید استراتژی بر پایه کانورژن چیست؟

  • Maximize Conversion
  • Target ROAS
  • Enhanced CPC
  • Target CPA
12 از 15

به چه دلیلی لزوما impression share از دست نخواهیم داد؟

  • Low Budget
  • Low Adrank
  • Low Bid
  • Low Quality Score
13 از 15

Bid Adjustment دموگرافیک در سرچ‌ادز در چه سطوحی قابل تعریف است؟

  • Campaign & Adgroup
  • Adgroup
  • Account
  • Campaign
14 از 15

کدام یک در میزان Eligible Impression تاثیری ندارد؟

  • Negative Keyword
  • Location Targeting
  • Budget
  • Adschedule
15 از 15

برای کدام گزینه سگمنت Time، دیتای تفکیک‌ شده‌ای ارائه نمی‌دهد؟

  • Quality Score
  • Quality Score Hist.
  • Landing Page Exp.
  • گزینه ۱ و ۳